LOreal Paris - золотий стандарт косметології
Ім'я концерну LOreal Paris давно переросло з простого найменування висококласної косметики в символ сучасної індустрії краси, в рамках якого об'єднані кращі виробники. Вже одне тільки присутність лейбла впізнаваного французького бренду на тюбику туші або помади досить для того, щоб покупниці з різних куточків світу миттєво перейнялися симпатією до нового продукту і додали його в список must have.
Історія успіху LOreal Paris
Фундамент торгової марки, якій судилося стати невід'ємною частиною сучасної естетичної науки, була закладено в 1907 році Еженом Шуеллер. Талановитий французький хімік після тривалих досліджень зумів знайти революційну для свого часу формулу фарби для волосся, для випуску якої були створені перші виробничі потужності. Фарба отримала назву «Ореаль», приніс Шуеллер велику популярність і потік постійних замовлень від столичних перукарів.
Після закінчення першої світової війни фарби «Ореаль» стали особливо популярними в світі. Еджен Шуеллер продовжував, проводитти дослідження. Так була винайдена формула принципового нового освытлюйочого засобу, що допомагає не тільки висвітлити колір пасом, але і надати їм гарний золотавий блиск. Новий засіб називалося LOreal d'or, що переводилося як «золотий" Ореаль "». Так в цьому випадку французька виробнича компанія взяла ім'я, яке через кілька десятиліть знайде всесвітню популярність.
LOreal Paris: епоха успішних придбань
Власники Лореаль Париж в усі епохи вміли не тільки знаходити найбільш затребувані формули, здатні випереджати час, але і грамотно складати власний портфель брендів, в кінцевому підсумку дозволило створити корпорацію, розмах якої приголомшує уяву.
Однойменна лінійка декоративної продукції займає особливе місце в колекції брендів концерну. В основі всіх продуктів бренду лежать традиційні наукові дослідження, що дозволили знайти оптимальні варіанти текстур і відтінків, розраховані на широке коло покупців різного віку. Якість косметики Лореаль Париж підтверджено авторитетними міжнародними сертифікатами і мільйонами позитивних відгуків представниць прекрасної статі з усього світу, які не становлять створення індивідуального образу без косметики, з культової лінійки.